2011. augusztus 1., hétfő

Fantoft Klubb II.

Március közepe felé jelentkeztünk a klubba önkéntesnek, mivel olyan sok időnk volt, és bizonyos a munkával járó előnyök végett. Nekem rögtön fel is ajánlották, hogy legyek shift-leader, vagyis műszakvezető. Persze az elszámolás elkészítését felügyelték (Palkó). Nem dolgoztattak halálra minket, általában nyugis szombatokra és vasárnapokra osztottak be minket. A pénteki napok már jóval húzósabbak voltak. Néhány pénteki buli megszervezését az ISU intézte. Ezek a bulik általában beöltözős bulik voltak, mint a "Nem-váltós",vagy mozifilmes party, vagy mint az utolsó, a tóga-party.


A félévzáró buli nehezen ért véget, habár volt már olyan félévzáró is, ahová a rendőröket is kihívták. A tóga bulin összefutottunk olyan magyarokkal, akikkel eddig nem is találkoztunk. Nagyon megörültünk, hogy magyarul szólítottak meg minket.


De persze a staff-nak nem ezt volt az utolsó buli. Menedzserünk az összes shift leadert elvitte egy vacsorára. És természetesen a staff tagjainak külön party-t rendeztek. Volt étel-ital, játék, karaoke, tánc és rengeteg nevetés. Kinyitottak nekünk egy nagy hordó Heinekken-t is, de mivel én nem szeretem a sört, kaptam Pear-cider-t. A klubban sok féle italt volt lehetőségünk kipróbálni, én ajánlani a Cidereket, és a Viking fjord-ot tudom.


A már említett előnyök közt szerepelnek a ráadás, zárás utáni bulik, az esetenként befolyó borravaló... összességében megérte az önkénteskedés. Sőt még hivatalos papírunk is lesz róla!

Fantoft Klubb Staff - És az "elrontott" sör eltakarítása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése