2011. március 11., péntek

Egyetemi intéznivalók

   Kint létünk elsődlegesen egyetemi tanulmányaimhoz kapcsolódik. Így esedékes, hogy az egyetemet érintő kérdésekről is értekezzünk egy cseppet.

  Már az első napon megrendeltem a Studentsentreben a diákigazolványomat, ami nélkül szinte lehetetlen bármit is csinálni és nem csak átvitt értelemben. Ugyanis diákigazolvány nélkül a Studentsentreben az ember még a mosdóba se jut be. A megrendelőlap kitöltésekor közölték, hogy a kártya 4 nap múlva kész, de csak a semester card-dal tudom majd felvenni. Mi sem egyszerűbb gondoltam én, másnap siettünk, hogy megrendelhessem a semester card-ot. Ez már nem volt ennyire könnyű, mert itt nem szeretnek sokat dolgozni, így ügyfélfogadási idő szerdán 13-ig van. A második próbálkozás meghozta gyümölcsét, nyitva volt a hivatal és viszonylag gyorsan sorra is kerültem. Bejelentkeztem az itteni Neptun rendszerbe, felvettem az óráimat és a vizsgákat is. Ezt követően megnyugtattak, hogy minden rendben és előreláthatólag 1 hét múlva postán megkapom a semester card-ot. Bizakodva vártam a card megérkezését, nem meglepő, hogy hiába. Mikor úgy láttam ideje lépni, bementem a Tanulmányi hivatalba. Érdeklődtem, hogy mi lehet az oka, hogy nem érkezett meg a várt papír? Ezután pár percre eltűnt az ügyintéző, majd kinyomtatott egy sárgás lapot, és odaadta, hogy ez az. És igen, arra kell várni egy hetet, amit lényegében 2 perc alatt "elő tudnak állítani"! Így mint egy két hét után sikerült kézhez kapni a diákigazolványt, és végre a mosdó csodás földjére is beléphettünk. Egy szó mint száz: itt bármiféle elintéznivaló komoly fejfájást okoz.

Az említett kártyák

   Köztudott, hogy a  magyar egyetemisták nem rajonganak a tanulmányi hivatalokért, de meg kell hogy nyugtassak mindenkit, hogy itt kint sincsenek a helyzet magaslatán az ügyintézők, sőt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése