2011. március 23., szerda

'Derűlátás'

Dacára a rengeteg minket érő negatív hatásnak úgy döntöttem, egy új "rovatot" indítok a blogon. Nem kell semmi különlegesre gondolni. Csupán minden nap megosztunk egy vicces, furcsa, de mindenképp pozitív dolgot, ami az nap történt velünk. Remélve, hogy a bizakodó hozzáállás hosszútávon csak javunkra válik, már meg kell mondjam nem lesz könnyű.

    Pár napja kint virít a Bybanen megállóban a norvég, majd később persze angol nyelven is közzétett tájékoztató, miszerint bizonyos állomások között, busszal lehet csak közlekedni március 23. és április 3. között. Egy kissé elnagyolt térképen két buszmegálló is meg van jelölve, ahonnan a Fantoftnál lakók bejuthatnak a városba. Nem lepődtem meg, hogy a Bybanen-nel ismét gondok vannak, így előre felkészültem. Jóval előbb elindultam az egyetemre, nehogy a megváltozott közlekedési helyzet miatt elkéssek. Ahogy a megálló felé haladtam csodás dolgot láttam. Egy eredeti, hamisitatlan Bybanent, ahogy szépen besiklik a megállóba. És igen, nemcsak, hogy járt ma a Bybanen , de még egy másik papírt is kiraktak, amin már a 24.-e van feltüntetve.

 Utazás a bergeni "csodajárgánnyal"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése